Tweede week - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu Tweede week - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu

Tweede week

Blijf op de hoogte en volg tessa

23 Juli 2013 | Verenigde Staten, Westfield

Hallo allemaal,
Hier weer even een update :)
Afgelopen week was erg druk en wennen allemaal.
Maar me gezin is zo lief en zorgzaam , het is mijn 2e huis !!!!!!!
De kinderen zijn geweldig,ze leren al nederlands zijn helemaal weg van k3 zingen het allemaal mee, zo GRAPPIG!!!!!!

Heb al 2 andere au pairs ontmoet en uiteraard wat gedronken bij starbucks!!!! LOVE IT.
Met andere au pairs ben ik veel aan het mailen en smsen, ivm druk schema doordeweeks!!!!
Hier in westfield is genoeg te doen, ze noemen het downtown je kan daar winkelen ,eten,drinken,chillen erg leuk allemaal en vooral de winkeltjes !!!!!!!


Wat ook zo leuk is als je hier s''avonds een rondje gaat lopen buiten, zie je de ''FIREFLIES'' en ja ze bestaan echt!!!!!!!!

Afgelopen weekend naar ''THE BIG APPLE" geweest, in 1 woord GEWELDIG!!! je weet niet wat je ziet en meemaakt.
Eerst op time square gewinkeld,naja je kan er dagen/weken elke dag opnieuw winkelen hahah Verslavend om daar naar toe te gaan, zal we denk ik bijna elk weekend naar toe gaan ,het is maar 50 min met de trein en dan sta je hartje new york.
Daarna naar Central park, onvoorstelbaar dat er zo'n groot park is midden in de stad.
Er is ook een hele grote dierentuin ( ben er nog niet geweest).

Je ziet plaatsen waar films opgenomen zijn, de winkels, alles wat je ziet op tv is er haha.

dit was het weer even voor deze week.
Hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende x.



xxxx Tess



  • 23 Juli 2013 - 07:46

    Cora:

    Leuke blog ,

  • 24 Juli 2013 - 15:47

    Marjon:

    He lieverd!
    Heel leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Had ook niet anders verwacht hoor;)

    Mis je soms wel hoor tijdens men pauze. Helemaal moederziel alleen zit ik in dan buiten te wenen.

    En nog bedankt voor je appje op mn verjaardag:)
    Ik spreek je weer!

    Groetjes en een dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westfield

tessa

Hoi, Ik ben Tessa 22 jaar oud en woon in Streefkerk. Binnekort vertrek ik voor minimaal 1 jaar naar Amerika ( als au pair). Op deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden !!!! Tot snel.

Actief sinds 22 Mei 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 4376

Voorgaande reizen:

08 Juli 2013 - 15 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: