Eerste week - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg tessa

17 Juli 2013 | Verenigde Staten, Westfield

Hallo allemaal,
Hier is mijn eerste blog.

8 juli ben geland op vliegveld Newark in new jersey, Daar werd ik opgehaald door au pair in America was super geregeld!!!!!
Toen kwamen we aan in het hotel voor de 4 daagse cursus in Tarrytown .
Er waren op dat moment ongeveer 200 au pairs, super gezellig van over heel de wereld.
Dan stond je met een groepje de een was italiaans,spaans,mexicaans,columbia,duitsland,brazilie dus van alles wat om het zo maar even te zeggen haha.
1e dag van cursus was aankomst,inchecken en papieren ophalen.
Kreeg bij mijn hotelsleutel een briefje dat ik wat op kon halen bij de balie, zo lief mijn hostfamilie had een bos bloemen gestuurd met: Welkom Tessa in America we hopen dat je het naar je zin hebt en we kunnen niet wachten om je in het echt te ontmoeten!!!!!
Zo lief, en kreeg ook nog eens de tour van NY!!!!!
2e cursus dag: Heel de dag les over kinderen (basis regels) en natuurlijk de regels in amerika.
Om 4 uur die dag zijn we vertrokken om de tour te doen door THE BIG APPLE!!!!!!!
we zijn bij Rockefeller Center geweest & gestopt op TIME SQUARE, het is onvoorstelbaar wat je daar ziet,zo mooi en zo gaaf om te SHOPPEN!!!!!!!!
10 uur waren we weer terug in het hotel.
Dag3: Lange dag met veel informatie over de regels van America.
De avond waren we vrij.
Dag 4: wat laatste informatie en op naar me hostfamilie!!!!
Werd opgehaald op het vliegveld met een heel warm ontvangst.



Weekend doorgebracht met de Familie, ZO leuk en de kinderen zijn zo lief, lekker gegeten.
Het plaatsje Westfield Bekeken.

Maandag 15-7: Mijn eerste echte werkdag;
Met de kinderen naar zwemles geweest heerlijk gezwommen,gespeeld,gegeten,en weer zwemmen en toen was de dag al weer om.

ZATERDAG: op naar NEW YORK, SHOPPEN!!!!!!!


TIME FLIES WHEN YOUR HAVING FUN!!!!!!

Dit was een klein stukje om jullie op de hoogte te houden ;)
Hopelijk vonden jullie het leuk........

Liefs,

Tessa








,

  • 17 Juli 2013 - 10:07

    Anita Groenenboom:

    Heeee meid,

    Wat leuk om al een eerste verhaal te lezen!
    Zo te horen heb je het er nu al dik naar je zin!! klinkt echt heerlijk allemaal!!
    Wel echt super lief dat ze je bloemen stuurden & de tour NY klinkt zoo awesome,
    ben even stik jaloers op je haha!

    Maar je hebt het verdiend, dus laat ons maar lekker jaloers zijn haha.

    Heel veel plezier en geniet van elke dag, en alvast veel plezier zaterdag met het shoppen in NY! (maar dat zal vast wel lukken he) ;)

    Suuuper veel plezier!

    xxx

  • 17 Juli 2013 - 20:46

    Cora:

    Leuk verhaal tess......weer ruim en week voorbij.......

  • 17 Juli 2013 - 22:14

    Jolanda:

    Fijn om te lezen dat het goed gaat en dat je het naar je zin hebt . Zo blog is wel makkelijk nu kunnen we je volgen .grt van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westfield

tessa

Hoi, Ik ben Tessa 22 jaar oud en woon in Streefkerk. Binnekort vertrek ik voor minimaal 1 jaar naar Amerika ( als au pair). Op deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden !!!! Tot snel.

Actief sinds 22 Mei 2013
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 4385

Voorgaande reizen:

08 Juli 2013 - 15 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: