hallo - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu hallo - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu

hallo

Blijf op de hoogte en volg tessa

19 Maart 2014 | Verenigde Staten, Westfield

hellooo,

Hier zijn we weer.
OOOh tijd vliegt niet normaal.
Hier is alles goed, de sneeuw verdwijnt eindelijk!!!

Met de meiden ook alles goed, zijn allemaal heerlijk bijdehand , ( hou der van).

Ga veel uit met vriendinnen :
Love my girls ( Gina, Tayvia,shandre,jennifer, emma ) !!!!!
You mean a lot to me .

Hier even een grote mededeling:
Heb besloten om nog een jaar te blijven!!
Heb de papieren ondertekend.

en jaja In mei kom ik een week naar huis !!!!
23 mei tot 1 juni !!!

Spannend !!

Dit was het weer even voor nu !!! :)


dikke kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westfield

tessa

Hoi, Ik ben Tessa 22 jaar oud en woon in Streefkerk. Binnekort vertrek ik voor minimaal 1 jaar naar Amerika ( als au pair). Op deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden !!!! Tot snel.

Actief sinds 22 Mei 2013
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 4374

Voorgaande reizen:

08 Juli 2013 - 15 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: