Ben ik weer - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu Ben ik weer - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu

Ben ik weer

Blijf op de hoogte en volg tessa

20 December 2013 | Verenigde Staten, Westfield

Hallo allemaal,

Ja hier ben ik weer.
OOh wat was de Dominicaanse republiek GEWELDIG.
ZON,ZEE& STRAND.
Ook weer super leuk om me ouders en broertje weer te zien!!!!!
Week vloog voorbij.
De excursies waren geweldig vooral Saona Island, ooooooooh my heb nog nooit zoiets gezien ( ja alleen in films).

En we zijn weer terug bij mijn 2e huis!!!
Kids hebben me gemist en kreeg weer een warm welkom en veel knuffels, heb heel de week aangehoord van de jongste ( Tess i missed you when you where on vacation) Zoo lief!!!
Het zijn schatjes!!

Hier heeft het al flink gesneeuwd & het is goed koud.
Winter begint !!!
En Amerikanen kunnen al niet autorijden dus laat staan als er sneeuw ligt DRAMA!!!

Zijn druk bezig met voorbereidingen voor de kerst.
Kerst word dit jaar bij ons gevierd,dus word een drukke boel & volop gezelligheid!!!


Verder is het gewoon het normalen leven hier haha, werken en in de weekenden gezellig met vrienden op stap!!!

Dat was het weer even !!
Zal vast wel weer wat vergeten zijn maar dat komt de volgende x wel!!


xxxxxxx

  • 20 December 2013 - 21:50

    Ditta:

    Hoi, klinkt goed hoor. Je heb het wel getroffen met je gezin. Fijne dagen liefs ditta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westfield

tessa

Hoi, Ik ben Tessa 22 jaar oud en woon in Streefkerk. Binnekort vertrek ik voor minimaal 1 jaar naar Amerika ( als au pair). Op deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden !!!! Tot snel.

Actief sinds 22 Mei 2013
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 4370

Voorgaande reizen:

08 Juli 2013 - 15 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: