update - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu

update

Blijf op de hoogte en volg tessa

12 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Westfield

Hallo allemaal,
Hier weer even een kleine update.
Het is weer even geleden.

Wauw wat is dit een hele gave ervaring zeg, had niet verwacht dat je in een ander land je zo thuis kan voelen!!!

De weken vliegen voorbij echt niet normaal.

Inmiddels zijn er een aantal au pairs vertrokken,
Mijn goede vriendin Sarah is terug naar huis, kon het niet goed vinden met de familie en wegens omstandigheden thuis is ze terug naar huis.
Erg jammer maar ben heel blij voor haar dat ze eindelijk terug kan naar haar familie!!!

En moet er zelf toch niet aan denken om naar huis te gaan!!!


Een Hoogtepunt :
Jaja een concert in central park!!!
Met: Kings of leon, John mayer, alicia keys, stevie wonder.
Bono ( u2),Olivia Newton, heel veel belangrijke mensen weer de namen niet haha

WHOOOOh Kippevel moment wanneer Alicia keys het nummer zingt : Empire state of mind, En dan sta je zelf gewoon midden hartje NEW YORK!!!!!!!
Concrete jungle
where dreams are
made of
there´s nothing
you can´t do
Now you´re in
New York
These street will make
you feel brand new
Big lights will
inspire you
Lets hear it for New York,
New York ,New Yoooork!!!

One hand in the air for the big city,
street lights, bog dreams all looking
pretty

No place in the world that can
compare!!!!!

Dus dat was me weer een Geweldige ervaring.

Verder ga ik veel uit met vrienden naar verschillende plaatsen.
Morgen word het feesten in new york!!!!!
Maar de muziek hier ooooooh, slechte dj's haha.
Daar is Nederland toch wel wat beter in!!!!!


Met me Hostfamily is alles helemaal super!!!
Het zijn drukke weken met school en activiteiten.
Zijn ondeugend en grappig!!!!!!
Elke dag is anders!!
Binnekort ook maar weer eens op voor me rijbewijs om me theorie te halen, natuurlijk 1e x gezakt haha wat een stomme regels hier en ze rijden als idioten hahah
Me eerste toets spaans gehad, dus ben benieuwd hoe dat gegaan is!!!

Nou ik weet even niks meer de vertellen , ben vast de helft vergeten.
Komt de volgende keer wel weer!!!!!

XXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westfield

tessa

Hoi, Ik ben Tessa 22 jaar oud en woon in Streefkerk. Binnekort vertrek ik voor minimaal 1 jaar naar Amerika ( als au pair). Op deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden !!!! Tot snel.

Actief sinds 22 Mei 2013
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 4377

Voorgaande reizen:

08 Juli 2013 - 15 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: