hello - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu hello - Reisverslag uit Westfield, Verenigde Staten van tessa den Ouden - WaarBenJij.nu

hello

Blijf op de hoogte en volg tessa

10 September 2013 | Verenigde Staten, Westfield

Hallo allemaal,
Is weer even een tijd geleden dat ik wat geschreven heb:)
Hier dus weer een update ;)

Afgelopen weken waren erg druk en heel erg leuk.

daisy is een weekend langs geweest!!!!!!
Zijn natuurlijk in New york geweest, en een hele leuke en gezellige dag gehad.

Weekenden vliegen voorbij!!!

School is inmiddels begonnen ook voor de meiden en ook voor mij.
Jaja en de echte gele schoolbussen halen ze op :P zo grappig om te zien.
Ga elke zaterdag morgen naar school om spaans te leren :D
Erg moeilijk haha moet nu rekening houden met 3 talen.

Elk weekend ga ik bijna wel naar new york, het is een geweldige stad ook om gewoon rond te lopen of beetje chillen in Central Park.

Afgelopen weekend bij een vriend wezen kijken en zijn band!!!! ( nyc)
Was ook erg leuk!!!!!!
En een dag naar Jersey shore ( strand) lekker wezen chillen met sarah en Christin!!
Natuurlijk verbrand maarja hoort erbij.
Laatste dagen van de zomer!! dus even genieten nog.
Word s'avonds al kouder hier .

Afgelopen week was ook weer een spektakel s'nachts.
Als ik thuis kom zet ik het alarm erop.
Bleek dus dat het alarm af ging midden in de nacht.
Ik werd er niet wakker van dus me hostdad klopte op me deur dat ik wakker moest worden en uit me kamer moest komen omdat de politie er was.
Schrok me kapot haha helemaal slaperig en de politie hier.
Politie controleerde het huis terwijl wij met zijn alle in 1 kamer zaten en te wachten op antwoord :P
Niemand was gelukkig in het huis dus konden weer gaan slapen 3:00, heerlijk en 6.30 ging me wekker weer.
Maar ahja hebben we dat ook weer meegemaakt!!!!.


Me gezin is erg leuk en gezellig!!!!!!
De meiden vragen al of dat ik hier voor altijd kom wonen :P

UHmmm weet zo 1,2,3 niks meer te vertellen.
Tot de volgende x weer!!!!!!!!



xxxxxx

  • 10 September 2013 - 09:18

    Cora:

    Leuk hoor tess ,dat je weer je blog heb bijgewerkt.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westfield

tessa

Hoi, Ik ben Tessa 22 jaar oud en woon in Streefkerk. Binnekort vertrek ik voor minimaal 1 jaar naar Amerika ( als au pair). Op deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden !!!! Tot snel.

Actief sinds 22 Mei 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 4379

Voorgaande reizen:

08 Juli 2013 - 15 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: